Email: sales@mrfiller.com.ua Телефон: +380 63 020 9903 Медіа: Telegram / Viber / Instagram
Це зразок сторінки.
Огляд
Наша політика відшкодування та повернення коштів триває 30 днів. Якщо з моменту покупки минуло 30 днів, ми не можемо запропонувати вам повне відшкодування або обмін.
Щоб мати право на повернення, ваш товар повинен бути невикористаним і перебувати в тому ж стані, в якому ви його отримали. Він також повинен бути в оригінальній упаковці.
Від повернення звільняється кілька видів товарів. Не можна повертати швидкопсувні товари, такі як продукти харчування, квіти, газети або журнали. Ми також не приймаємо товари інтимного та санітарно-гігієнічного призначення, небезпечні матеріали, легкозаймисті рідини або гази.
Додаткові предмети, що не підлягають поверненню:
- Подарункові картки
- Завантажувані програмні продукти
- Деякі предмети охорони здоров'я та особистої гігієни
Щоб оформити повернення, нам потрібен чек або підтвердження покупки.
Будь ласка, не надсилайте покупку назад виробнику.
Існують певні ситуації, коли здійснюється лише часткове відшкодування:
- Книга з явними ознаками використання
- CD, DVD, VHS-касета, програмне забезпечення, відеоігра, касетна стрічка або вінілова платівка, яку було відкрито.
- Будь-який товар не в первісному стані, пошкоджений або відсутній з причин, не пов'язаних з нашою помилкою.
- Будь-який товар, повернутий більше ніж через 30 днів після доставки
Повернення коштів
Після того, як ваше повернення буде отримано та перевірено, ми надішлемо вам електронний лист із повідомленням про те, що отримали повернутий товар. Ми також повідомимо вас про схвалення або відмову у відшкодуванні.
Якщо вас схвалять, то протягом певної кількості днів буде оброблено повернення коштів, а на вашу кредитну картку або первинний спосіб оплати буде автоматично нараховано кредит.
Несвоєчасне або відсутнє відшкодуванняЯкщо ви ще не отримали відшкодування, спершу перевірте ще раз свій банківський рахунок.
Потім зв'яжіться з компанією, що обслуговує вашу кредитну картку, може знадобитися деякий час, перш ніж ваше відшкодування буде офіційно розміщено.
Далі зверніться до свого банку. До відправлення відшкодування часто потрібен певний час на обробку.
Якщо ви зробили все це, але досі не отримали відшкодування, зв'яжіться з нами за адресою {адреса електронної пошти}.
Предмети продажуПоверненню підлягають тільки товари за звичайними цінами. Товар, що продається, поверненню не підлягає.
Біржі
Ми обмінюємо речі тільки в разі їхнього дефекту або пошкодження. Якщо вам потрібно обміняти його на той самий товар, надішліть нам електронного листа на {адресу електронної пошти} та надішліть свій товар на: {фізична адреса}.
Подарунки
Якщо товар був позначений як подарунок під час купівлі та відправлений безпосередньо вам, ви отримаєте подарунковий кредит на вартість вашого повернення. Після отримання повернутого товару подарунковий сертифікат буде надіслано вам поштою.
Якщо при покупці товар не був позначений як подарунок, або дарувальник відправив замовлення собі, щоб потім віддати вам, ми надішлемо дарувальнику відшкодування, і він дізнається про ваше повернення.
Повернення судноплавства
Щоб повернути товар, ви повинні надіслати його поштою на адресу: {фізична адреса}.
Ви несете відповідальність за оплату власної вартості доставки при поверненні товару. Вартість доставки не підлягає поверненню. Якщо ви отримаєте відшкодування, вартість зворотної доставки буде вирахувано з вашого відшкодування.
Залежно від того, де ви живете, час, за який обміняний товар до вас дійде, може бути різним.
Якщо ви повертаєте більш дорогі товари, ви можете розглянути можливість скористатися послугою відстежуваної доставки або придбати страховку доставки. Ми не гарантуємо, що отримаємо ваш повернутий товар.
Потрібна допомога?
З питань, пов'язаних із поверненням коштів та поверненням, зв'яжіться з нами за адресою {email}.